piątek, 4 kwietnia 2014

                                                                        Hej

Zacznę może tak,ze dopiero zaczynam prowadzić tu bloga więc wybaczcie mi jak będą coś nie tak...
W sobotę tydzień temu spotkałam się z przyjaciółką i porobiłyśmy parę fotek było nawet fajnie...
(ja ta po lewej)




Wczoraj trochę mi się coś nudziło więc wyszłam na pole i poszłam do mojego ulubionego miejsca i z kamieni ułożyłam serce :D 
Mieliście coś takiego ze idziecie i widzicie wszędzie serca bo ja tak mam często i to jest trochę śmieszne bo pewnego popołudnia wybrałyśmy się z przyjaciółką na spacer poszłyśmy do sklepu itp.
W sklepie kupiłam mandarynkę no i idziemy łupie tą mandarynkę i nagle paczę a tu takie serce mi wyszło aż musiałam zrobić zdjęcie ostatnio dużo takich przypadków mi się z zdarza z sercem :D 
Więc na dziś to chyba już kończę bo nie wiem co ciekawego mogę jeszcze napisać.
Jutro mam małe plany i może  uda mi się porobić jakieś fotki to dodam.
Pa pa pa pa pa pa :* 

2 komentarze:

  1. Ładnie tutaj :*
    ZAPRASZAM http://allicexx.blogspot.com/ <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Życze miłego prowadzenia bloga!
    Trzymaj się cieplutko:)
    http://jaczaandjacza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń