czwartek, 22 stycznia 2015

Hej ;)
Dzisiaj przychodzę do was z tagiem po tytule chyba już wiecie jakim ;)
No wiec zaczynam :D

1.Rzecz, bez której nie możesz wyjść z domu ?
Telefon i słuchawki ;)
2.Ulubiony sklep z ciuchami ?
W sumie nie mam ulubionego sklepu :D
3.Czy lubisz pływać ?
Lubie póki czuje grunt pod nogami :)
4.Masz jakieś fobie 
Po horrorze :)
5.Pijesz kawę ?
Bardzo rzadko kiedy 
6.Co robiłeś o 24:00 ?
Wczoraj... to już spałam :D
7.Czy w odległości 3 metrów od Ciebie jest coś różowego ?
Nie :D
8.Często piszesz smsy ?
O tak ;)
9.Czytasz książki ?
Jak jest jakaś fajna to tak xd
10. Masz duży pokój ?
Niestety mam mały pokój :D
11. Kiedy masz urodziny ?
15 czerwiec ;)
12. Jakich piosenek słuchasz ?
 Co mi wpadnie w ucho 
13. O której chodzisz spać ?
Różnie 
14. Malujesz paznokcie ?
Rzadko 
15. Twoje największe marzenie ?
Tak teraz to osiągnąć dużą ilość czytelników chodź nie wiem czy to możliwe, a patrząc na przyszłość to rodzina duży dom itp :D
16. Co lubisz robić ?
Słuchać muzyki ,gdzieś wyjść,oglądać filmy...
 17.Jesteś leniem ?
Trochę ;)
18. Czego się boisz ?
Hym... na pewno trochę samotności ;)
19. Umiesz śpiewać ?
W miarę :D
20. Zjadłabyś cytrynę ?
Tak 
21. Facebook vs Twitter ?
Facebook :d
22. Trzy ulubione strony internetowe ?
Facebook,Ask,Youtube 
23. Ulubiona piosenka ?
Nie mam ulubionej ;P
24. Dużo śpisz ?
Zależy ;)
25. Oglądasz mecze ? Jakie ?
Raczej nie.Nie za bardzo lubię mecze :D
26. Ulubiony sportowiec ?
Nie mam
27. Masz jakieś hobby ?
Pasanie bloga,robienie zdjęć...
28. Jesteś lubiany w swojej klasie ?
Tak o...
29.Masz skejpa ?
Mam
30.Co lubisz pić?
Herbatę kakao jakieś soki :D
31.Ulubiony owoc ?
Nie mam ulubionego raczej lubie truskawki kiwi...
32. Czego nie lubisz w ludziach ?
Wymądrzania się, udawania kim to ja nie jestem...
33.Zbierasz coś ?
Nie 
34. Ilu masz znajomych na facebook`u ?
417 :D
35.Lubisz jak robi Ci sie zdjęcia ?
Jak mi się robi to nie ale lubię sobie robić zdjęcia :D
36. Masz jakieś przezwisko/ksywę ?
Jest parę np Natkq,Natka...
37.Masz rodzeństwo ?
 Mam ;)
38.Lubisz chodzić do szkoły ?
Nawet 
39. Malujesz sie ?
 Czasem nie zawsze ;)
40. Rozpuszczone czy spięte włosy ?
Do szkoły rozpuszczone a w domu to raczej związane ;P
41.Kolor ścian w pokoju ?
 Biało-czerwone :D
42.Co najczęściej oglądasz na yt ?
 teledyski albo jakieś vlogi 
 43.Jesteś wolna ?
Tak 
44.Jakie masz teraz włączone strony ?
Youtube,blog
45.Jaki jest ostatni sms wysłany przez Ciebie?
 Później po piszemy 
46.Jakie jest twoje ostatnie połączenie ?
Pati (przyjaciółka)
47. Jaki kolor masz koszulki na sobie ?
Granatowy :D
48. Co robiłeś wczoraj o tej godzinie ?
Zapewne pisałam z kimś :D
49. Najgorszy przedmiot w szkole ?
 Matematyka ;)
 50. Ile w dzień pracy zajmuje Ci się wyszykowanie ?
Zależy czy mi się spieszy czy nie czasem 10-15 min 


To będzie koniec pytań ;) Jeśli chcecie zrobić taki post na swoim blogu to zachęcam ;)
No wiec komentujcie i subskrybujcie jeśli chcecie więcej postów :)
A tu jeszcze macie zdjęcia :D


27 komentarzy:

  1. super zdjęcia i ciekawe odpowiedzi :)
    http://zuzanvx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak. Najważniejszy jest telefon i słuchawki :)
    Fajny tag ♥
    http://patutka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy blog, co powiesz na wspólną obs?
    Czekam na odpowiedź u mnie :)
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny tag,tez nie lubie matematyki ;d
    olciak-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny post!:)
    zaciekawił cię mój blog? obserwuj i skomentuj, co daje mi sile do dalszej pracy :*
    http://bejbeli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Też do szkoły mam zazwyczaj rozpuszczone, a w domu byle jaki kok :)
    wrociłam na bloga!!moda-ma-zasady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. super no i witamy w blogosferze ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam czytać tagi. Bardzo fajne odpowiedzi.
    Zapraszam do mnie. Co powiesz na wspólna obserwacje?

    http://poprostukllaudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham takie tag-i ;) :D <3 :* :3 obserwuję ;) :*
    weeri-weri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny tag
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki takim tagom można się dowiedzieć ciekawych rzeczy o blogerkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie moglabym przezyc bez muzyki.

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny post i świetne odpowiedzi. Może wspólna obserwacja? Odpowiedź napisz na moim blogu. : )
    http://story-of-my-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawe odpowiedzi :)
    Zapraszam do obserwowania mojego bloga, jeżeli się spodoba :)

    http://zuzianka-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny blog ;) więcej postów i powodzenia w prowadzeniu bloga :)
    http://squirtpride.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawe odpowiedzi, można sie sporo dowiedzieć o Tobie ;)

    Zapraszam. Aktualnie potrzebuję pomocy, mam nadzieję, że moge na Ciebie liczyć <3
    ♡❀ imagine-yuki.blogspot.com ❀♡

    OdpowiedzUsuń
  17. Też bardzo lubię oglądać na yt vlogi ;D

    Obserwuję (jeśli spodoba Ci się mój blog, również go zaobserwuj, sprawi mi to wielką radość)
    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń