poniedziałek, 12 maja 2014

Hejka :* jakiś czas mnie tu nie było za bardzo nie miałam czasu...
Tak jakoś to zleciało... i się trochę rozchorowałam. W tym tygodniu u nas jest wycieczka na którą ja nie jadę... więc nie będę szła do szkoły. No ale jak już napisałam trochę się przeziębiłam no i tak jakoś znalazłam czas na napisanie tego postu no,ale nie o to chodzi w tym poście... Wkrótce pojawi się post z pytaniami o mnie myślałam trochę o filmiku,ale to chyba będzie post. To tak jakieś macie jeszcze do mnie jakiś pytania to pytajcie na dole... właściwie to nie wiem kiedy dodam ten post z tymi pytaniami,ale na pewno się pojawi myślę,ze już nie długo... Tak jak napisałam w ostatnim poście napisałam,ze może pojawią się zdjęcia w sukience szczerze to jeszcze nie wiem kiedy pewnie jak zrobi się cieplej. W sumie nie obiecuję,ale postaram się zrobić coś takiego. Piszcie mi o czym chcecie posty spróbuję coś wymyślić fajnego. Wasze komentarze motywują mnie do dalszego pisania :) Więc zapraszam do komentowania :D Mam na dzieje,ze będzie was co raz więcej :) A tu tak macie 3 moje zdjęcia :) które nie są najlepszej jakości przepraszam :( 

Pytajcie,komentujcie i motywujcie :D 

5 komentarzy:

  1. Możesz zrobić TMI Tag :) Ja też jestem przeziębiona :/
    Pytałaś się mnie o wspólną obserwację, ja już obserwuje teraz twoja kolej :)
    http://julieeettee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog :)
    Może wspólna obserwacja ? Daj znać w komentarzu :D
    http://xagnesss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładne szorty :D i kolor włosów miazga :D
    Wzajemna obserwacja?Odp u mnie a na 100% się odwdzięczę http://ireth1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ale masz dłuuuugie włosy!

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwsze najlepsze ! ♥
    www.allex096.blogspot.com :) !

    OdpowiedzUsuń