niedziela, 25 stycznia 2015

Pamiętnik vs Blog

Jeśli zaczniesz  to czytać to przeczytaj do końca ;)

Chcę dzisiaj poruszyć taki temat który może dotyczyć wielu z nas lecz nie zawsze. Może to złe określenie bo  mało blogów tu spotkałam pisano jako pamiętnik. Chodzi o to,ze czasem mylimy sobie bloga z pamiętnikiem.
Hym..
Może to złe określenie "mylimy".
Czasami chcemy się podzielić naszymi przeżyciami lecz musimy liczyć się z tym,ze mogą zobaczyć to nasi bliscy.

Na blogu możemy pisać różne rzeczy i możemy spotkać osoby które mają podobne problemy,przeżycia lub mają już "doświadczenie" w tym problemie. 
No więc w jeden sposób czasami mogą nam pomóc.
Lecz musimy też uważać z tym blogiem, po za tym to czasem na wiele daje. W tedy możemy więcej pomyśleć no i tak. 
Zdradzę sekret ze sama kiedy prowadziłam podobnego bloga nie jako pamiętnik lecz coś podobnego pisałam tam różne takie cytaty z życia.Tak to też mnie podniosło na duchu bo zobaczyłam,ze inni ma tez podobne problemy mogliśmy się tym podzielić. W moim przypadku nikt się o tym nie dowiedział po za moją byłą przyjaciółką bo razem coś podobnego prowadziłyśmy. Może nie mogę tego porównać do pamiętnika na blogu,ale tam tez były rożne kartki więc można było się domyślić trochę. Myślę ze to może jest jakiś sposób lecz może nie dodawajmy swoich nazwisk,zdjęć...

Pamiętnik to rzecz nasza do której nikt nie powinien zaglądać tam ukrywamy swoje tajemnice,sekrety,myśli,uczucia.
W tym przypadku też mam pewne doświadczenie może nie 100% lecz jakieś jest.  Pamiętajcie wasz pamiętnik wasza rzecz.
Czasem warto pisać taki pamiętnik po latach otworzycie i przeczytacie przypomnicie sobie część swojego życia to fajna rzecz. Ja czasem zaglądam do pamiętnika po 2 latach może to nie jest to uczucie jak zaglądniemy po 10 latach czy tam 15,ale ważne ze coś czujemy coś sobie przypominamy.
Moim zdaniem warto prowadzić pamiętnik ;)

Jeśli to przeczytaliście prze myście   to co napisałam ;)
Zapraszam do komentowania tego postu wyraźcie swoją opinie na ten temat :D
Zapomniała bym jeśli już poruszyłam ten temat o pamiętniku jeśli jeszcze nie oglądaliście filmu pt "Pamiętnik" to warto obejrzeć ;) jeśli chcecie coś więcej wiedzieć na ten temat ode mnie co myślę o tym filmie to piszcie w komentarzach ;)
A no i mogła bym tez napisać takie rady jak pisać pamiętnik :)
Jeśli chcecie to wiecie co robić wybierzcie następnego posta :D 




22 komentarze:

  1. Bardzo fajny pomysł na posta ;) świetnie piszesz ;)
    pozdrawiam cieplutko ;)
    obserwuję ;)
    http://weeri-weri.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny pomysł ;) z chęcią przeczytałabym takiego posta ;) zapraszam do siebie http://jewellery-fashion-leisure.blogspot.com/ zachęcam do komentowania ;) ps. co powiesz na wzajemną obserwację? daj znać u mnie pod ostatnim postem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś prowadziłam pamiętnik przez trzy lata, ale z biegiem czasu brakowało mi czasu na niego :) Chętnie obejrzę film! Czekam na kolejny post! ♥

    Zapraszam:
    OLIWIA-BLOGG.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No masz trochę racji ja pisze już ponad 2 lat jest juz czasami ciężko brak czasu,ale daje rady i jestem z siebie dumna ;)

      Usuń
  4. Pisz więcej takich postów :)

    http://zuzianka-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ja również kiedyś prowadziłam pamiętnik, ale dostęp miały tylko najbliższe osoby.

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że jedno i drugie wcale się nie wyklucza :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post !
    Mam małą prośbę czy mogłabyś zajrzeć do mojego bloga i przeczytać post ? Byłoby mi bardzo miło gdybyś napisała co o nim sądzisz ;* Dziękuję <3
    ♥ ♥ ♥ http://staay-positive.blogspot.com/ ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się z Tobą. Czasami ludzie na swoich blogach piszą za dużo, nie myśląc o tym, ze czytają to inni ludzie. Niektóre rzeczy można zapisać w swoim pamiętniku i wtedy mamy pewność, że nikt ich nie przeczyta :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Cześć, masz bardzo ładny blog. Zapraszam do mnie do obserwacji ;)
    http://blogmoimzyciem.blogspot.com
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Moje zapiski w pamiętniku i na blogu strasznie się różnią. Na blogu nie zdradzam swoich przeżyć, tylko piszę ogólnie co tam u mnie, pamiętnik to coś innego ;)


    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę ze w taki sposób powinno to wyglądać ;)

      Usuń
  11. Według mnie blog jest w pewnym sensie pamiętnikiem, bo jeżeli bloga prowadzimy przez kilka lat możemy kliknąć na wcześniejsze posty i zobaczyć jak kiedyś pisałyśmy czy robiłyśmy zdjęcia:)
    Może wspólna obserwacja??? Jak tak to zaobserwuj i daj znać u mnie:)
    http://kossmmoslife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak oczywiście lecz powinniśmy czasem nie pisać wszystkiego nie mówię ze nie wolno dzielić się z innymi naszymi problemami itp ale w jakimś stopniu trzeba być ostrożnym ;)

      Usuń
  12. Też ostatnio zaglądnęłam do mojego starego pamiętnika i przypomniałam sobie tamte lata, ale zastanawiam się nad ponownym pisaniem ;D

    Zapraszam
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem jak czytam to co kiedyś pisałam to czasem chce mi się śmiać,ale tak na prawdę rozumiem to ;)

      Usuń
  13. Ja nie lubię nazywać mojego zeszytu "pamiętnikiem", bo kojarzy mi się z przesłodzonymi nastolatkami >< Nazywam to po prostu moim notatnikiem i tyle. Kiedyś jak byłam mała również pisałam, tylko że wyglądałam to tak, że opisywałam cały dzień...co w końcu mi zaczęło nudzić i tak w koło....Teraz pisze w moim notatniku kiedy mam coś ważnego do napisania, jeśli mmnie coś boli psychicznie i nie mogę o tym nikomu powiedzieć, coś czego nie chce mieć już w głowie, jakieś kłótnie, smutki, postanowienia itd. Po prostu wazne rzeczy....I zdając sobie sprawę jakie tam rzeczy piszę to ja nawet w tej chwili wstydzę się je czytać ><
    Zapraszam do siebie :)
    http://walczikochaj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jednak jak piszesz co dziennie to po jakimś czasie możesz sobie przypomnieć dokładniej o co chodzi, a jeśli tak to nie zawsze możesz pamiętać chyba ze się opisze wszystko co się działo przez kilka dni...
      Pisałam kiedyś codziennie ostatnio przestałam i tego żałuję, ale chyba zacznę od nowa.

      Usuń
  14. ja niestety nie pisałam pamiętnika i teraz żałuje :c świetny post ;)

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. ja kiedyś pisałam pamiętnik, potem go odstawiłam, może kiedyś zacznę znowu...
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. na blogu nie piszę o swoich najbardziej prywatnych rzeczach, ale w pamiętniku owszem :)

    beautifuldreams29.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń