niedziela, 19 kwietnia 2015

Hej znowu mnie nie było jakiś czas, tak nie mam usprawiedliwienia...

No więc... 
Post będzie o książce pt "Wróć jeśli kochasz" wiele z was na pewno o tym filmie i książce słyszeli.
Ja już kiedyś oglądnęłam ten film lecz gdy zobaczyłam książkę postanowiłam ja kupić i przeczytać.
Książka okazała się równie ciekawa jak i film , lecz w książce jest więcej szczegółów no jak wiadomo w filmie nie pokaże się wszystkiego...
Nie umiała bym określić czy film czy książka była lepsza.
Poprzez książkę można dowiedzieć się wiele więcej, lecz moim zdaniem bardziej wzruszający był film.

Pomyślałam, ze fajnie te książki wyglądają więc je tak "połączyłam".
Myślałam wcześniej o serii "zniszcz ten dziennik" lecz pomyślałam, ze raczej nie opłaca się tego robić jest masę filmików i postów na temat tej książki. 
Jeśli chcieli byście zobaczyć serie podobną do "Zniszcz ten dziennik" to może się pojawić seria "To nie książka".Jeśli chcecie  to piszcie w komentarzach.


Jest druga część książki "Zostań jeśli kochasz" i myślę o przeczytaniu jej bo bardzo mnie ciekawi co będzie dalej. Druga część książki pt " Wróć jeśli pamiętasz"...


Jeśli czytaliście i oglądaliście "Wróć jeśli kochasz" wyraźcie swoją opinie.
Chciałabym też poznać waszą opinie co sądzicie o tej książce i czy czytaliście 2 część jeśli tak napiszcie czy wam się podobała.

23 komentarze:

  1. Ja ogladalam tylko film , ale w planach mam zamiar ta książkę przeczytać ♡
    Zapraszamy
    aslongaspossible.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja muszę przeczytać jak najszybciej drugą część książki bo film w takim niefelernym momencie się skończył że zamiast płakać na koniec to byłam zła że w takim ważnym momencie się skończył haha.

    http://magdalens-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie w takim ciekawym momencie się skończył ^^
      Jeśli przeczytasz 2 część to daj mi znać czy ci się podobałam ;)

      Usuń
  3. Ostatnio bardzo dużo czytam więc na pewno przeczytam i tą.Filmu również nie oglądałam. Polecam książkę "Love,Rosie". Piękna książka.
    Zapraszam do mnie.Świetny blog.Obserwuję. :P http://fashioninherheart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję myślałam o oglądnięciu tego filmu, ale chyba najpierw przeczytam książkę ;)

      Usuń
  4. Jeszcze nie posiadam tych książek :-/ Na pewno pomyślę o zakupie :-) Super post! Pozdrawiam i obserwuję- liczę że i ty zobaczysz mój blog :-)
    http://julialukaszek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja wolę filmy... Ale polecam ci książkę "Zapałka na zakręcie "


    Zapraszam do mnie
    liloo262.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. czytałam i oglądałam "zostań jeśli kochasz" Najlepsza książka pod słońcem :*
    może zajrzysz?
    Gabrielle-klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta książka jest fenomenalna! Zakochałam się w niej po prostu :)
    Zaobserwowałam i zapraszam Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie czytałam "Zostań, jeśli kochasz", ale wszyscy wokół to zachwalają, więc może kiedyś sięgnę po tą książkę. Co do serii "Zniszcz ten dziennik" albo "To nie książka", to wydaje mi się, że jest to już zbyt "oklepany" temat.

    rockabillybae.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zostań jeśli kochasz najcudowniejsza książka pod słońcem!
    Mam do ciebie prośbę. Czy mogłabyś wejść do mnie? Dopiero zaczynam i nie wiem czy komuś się podoba to co robię.. Z góry dziękuję z całego serduszka!:) http://pinkflapi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. nie oglądałam filmu, ani nie czytałam książki. Ale na mojej liście książek które muszę przeczytać znajduję się na drugim miejscu,

    zapraszam
    http://haniaa-blog.blogspot.com/

    może byłabyś zainteresowana wspólną obserwacją, napisz co o tym sądzisz na moim blogu ^^
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli będziesz miała czas koniecznie ją przeczytaj ;)

      Usuń
  11. Nie słyszałam o tej książce i dobrze by było gdybyś chociaż trochę napisała o niej w notce :)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM i może zaobserwujesz :)
    Pozdrawiam i życzę miłego popołudnia!

    Elwira

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę koniecznie ją przeczytać!
    masz super bloga :) bardzo ciekawy post
    zaobserwowałam i będzie mi bardzo miło jeśli również zaobserwujesz mojego bloga :)
    Thedesiree.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Książki nie czytałam, ale film bardzo fajny :)
    Konkursy internetowe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książka tez :D
      Ma dużo szczegółów których nie zauważamy w filmie :D

      Usuń
  14. Czytałam tę książkę! Jakaś najlepsza na świecie nie jest, ale spodobała mi się ;)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY, POKLIKASZ? :))

    OdpowiedzUsuń
  15. oo będę musiała przeczytać drugą część, bo pierwszą czytałam i oglądałam :)

    Zapraszam
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja włanie jestem w trakcie czytania 2 częsci ;)

      Usuń
  16. Oglądałam tylko 1 część :(

    Chciałabym zrobić w najbliższym poście Q&A, więc może masz jakieś pytania dla mnie? Jeśli tak to zadaj je pod najnowszym postem. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com




    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny post i śliczne zdjęcia! . .
    Obs za obs? (Ja już,napisz u mnie)
    Chce też zrobić z kimś konkurs fotograficzny i szukam osób,może chciałabyś? Napisz u mnie na blogu
    Zapraszam do mnie KONKURS!! (nowa nazwa bloga)
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad :)

    OdpowiedzUsuń