niedziela, 15 lutego 2015

No Cześć wszystkim ;)
Co tam u was ? 
Bo mi właśnie się kończą ferie :( 
No ale nie o tym jest post zacznijmy od tego ze znowu zaniedbuję tego bloga chodź staram się i chce prowadzić bloga myślę ze to chwilowe ze będzie git i w końcu dopnę swojego :D


Myślę,ze motywacja od was mi się przyda i tak moim zdaniem jest lepiej chodź za bardzo nie mam pomysłów na posty. Więc proszę o jakieś pomysły. Ktoś z was może pomyśleć nie ma pomysłu na posty to po co prowadzi bloga tak wiem lecz nie do końca o to chodzi chce żebyście też wy decydowali chociaż troszeczkę co tu będzie i na jaki temat. Bo chce żeby ten blog w pewien sposób był wasz,żebyście znali też moją opinie na różne tematy. Myślę ze mnie rozumiecie chociaż trochę. ;)
Komentarze motywują ;)
Zapomniała bym dzisiaj dzień singli :D 
Pozdrawiam i życzę szczęścia. Żebyście nie czuli się samotni,a osobom które znalazły już swoją miłość życzę wytrwałości i szczęścia. ;)


8 komentarzy:

  1. Każdy ma chwilę słabości w blogowaniu, więc nie przejmuj się, tylko się nie poddawaj!
    Proponuje, żebyś zrobiła jakieś diy, to na pewno się sprawdzi :)
    Pozdrawiam, Krystian :)

    powerlesss.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Blog można mieć różnotematyczny, możesz przykładowo dodawać recenzje kosmetyków lub też dodawać zdjęcia stylizacji i ogólnie pisać o wszystkim co przyjdzie Ci na myśl :) Grunt aby blogowanie Tobie sprawiało przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny post, bardzo podoba mi się wygląd twojego bloga :)
    ja juz obserwuję i liczę na rewanz:)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Też czasami mam chwile słabości ;)
    Mogę ci podpowiedzieć co ja chętnie czytam na innych blogach :
    Recenzje kosmetyków
    Różne tagi typu : moja rutyna dnia , moje ulubione filmy , muzyka , co dzisiaj jadlaś , jakiś ciekawy przepis , jakieś inspiracje , fajne cytaty ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post, interesująco piszesz ;)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Najgorzej jest wrócić po feriach z powrotem do szkoły :<
    Mogłabyś wejść i poklikać w linki choies ?
    Z góry dziękuje :)
    http://karrrblog.blogspot.com/2015/03/spring-with-choies.html

    OdpowiedzUsuń
  7. blogować możesz zawsze- nie musisz być tutaj codziennie, choć fajni by było dla ludzi, którzy codziennie czekaja na Twój wpis ;) zdarzają się przerwy w blogowaniu- sama ostatnio miałam półroczną przerwę, lecz ważne, żeby wracać! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dasz rade! Kazdy czasami ma przerwy na blogu itp. Ja ostatnio nie moglam na przyklad w ogole czasu na nic znalezc niedtety na bloga tez.

    http://caiawichowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń