sobota, 20 lutego 2016

Zamyślona

Hej 


Tak naprawdę to post miał być o czymś innym lecz jakoś tak dużo teraz myślę i postanowiłam o tym napisać. W ostatnim czasie dużo się zmieniło a nawet bardzo dużo.
Czasem nie rozumiem samej siebie bo to co jest w nas jest częścią nas, naszego życia.
 To co pragniemy zrobić nie potrafimy bo strach jest silniejszy od nas i czasem boimy się coś zmienić chodź tak naprawdę bardzo tego chcemy lecz nie potrafimy.
Znacie to uczucie ?
Bo ja chyba za dobrze. 
Kiedy stajemy przed wyborem jest ciężko lecz już nie możemy tego zmienić.
Może tak naprawdę nie chcemy nic zmieniać,ale jeśli czujemy to w sercu, ze tak chcemy to co będzie lepsze w takim razie ?
Teraz nie znamy odpowiedzi lecz za jakiś czasu już możemy ją znać.
Ale czy to nas ucieszy ? Nie wiemy...
Tak naprawdę to nic nie wiemy co znajduję się w czasie przyszłym.

Godzimy się z myślą ze nie tylko nasze życie jest taki pogmatwane.
Co mnie motywuję ?
Inni ludzie, ze dają radę i myślę ze ja tez potrafię albo to co już osiągnęłam lub chciałabym osiągnąć i muzyka która jest zawsze ze mną.
A was co tak naprawdę motywuję ? 








Piszcie co myślicie oo moich postach i czy podobają wam się takie posty. 
Zrobiłam parę zmian na blogu mi się podoba.
A wy co myślicie ?


Zapraszam do komentowania wcześniejszych postów :)

19 komentarzy:


  1. Świetna notka! Obserwuję! Mam nadzieję, że się odwdzięczysz ;) Miłego dnia życzę!
    http://porcelanowycukier.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zawsze boję się najmniejszych zmian, a takie zmiany są nam w życiu potrzebne. Co mnie motywuje? Chyba najbardziej przyjaciele i wsparcie rodziny.
    Ps. Dziękuję za komentarz u mnie na blogu :)

    http://carolin-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepsza motywacja to miłość i przyjaźń! :)

    Zostałaś wybrana do mojego konkursu, w którym można wygrać bluzę z sklepu mybaze.com ufundowaną w wysokości 205zł! Wejdź na mojego bloga i dowiedz się więcej - > ayvinn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie lubię zmian. A dla mnie motywacją są moi najbliżsi i cele, które sobie stawiam.
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja osobiście szybko się przyzwyczajam i nie lubię żadnych zmian :)
    Poklikaj u mnie jeśli możesz w najnowszym poście

    ---------------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Zmiana na plus :)
    Dopiero zaczynam przygodę z blogiem . Dlatego będzie mi miło gdy wpadniesz do mnie na bloga , zaobserwujesz i pozostawisz komentarz . Ja odwdzięczam się tym samym . :*
    http://catch-a-glimpse.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie chyba mama. Jest ona dla mnie autorytetem ;)

    Nowy post, zapraszam!
    Zaobserwuj jeśli ci się spodoba! ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK
    *Biorę udział w konkursie na Blog Roku, zachęcam do głosowania ;)*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jakoś nie przepadam za zmianami ;)
    Mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki w tym poście? Staram się o współpracę i byłabym wdzięczna za pomoc :)
    Przy okazji chętnie obserwacja za obserwację :)

    http://veronicalucy.blogspot.com/2016/02/wishlist-banggood.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna notka :) moze obserwacja ? zapraszam na bloga ----> http://fashinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja rodzina, mąż, synek i chęć realizacji marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Motywują mnie osoby, które się nie poddały i którym udało się osiągnąć to, co zaplanowały. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. przepiekne wlosy!
    http://noisyss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń