wtorek, 5 kwietnia 2016

2 Lata Bloga !! Plany miesiąca.

Hejka nadszedł miesiąc Kwiecień i jakoś wczoraj naszła mnie inspiracja na życie i plany na miesiąc postanowiłam się tym z wami podzielić.

Pierwsze co to planowałam sobie kupić buty i uznałam, ze ten czas już nadszedł zastanawiałam się nad tym wyborem już wcześniej i ostatnio podjęłam decyzję.
Więc na pewno je kupię :)
Myślę ze dodam jakąś stylizację na bloga bo chce go rozwijać i zadbać już o niego tak porządnie częste posty myślę ze mi się w końcu uda bo jakoś nie jestem zorganizowana to będzie mój drugi plan na ten miesiąc.




Kiedy tak sobie myślałam wczoraj zobaczyłam deskorolkę fiszkę i pomyślałam, ze fajnie by było pojeździć sobie na niej *-* już kiedyś ją widziałam ale teraz mnie bardziej na nią naszło i się zakochałam. Haha *-*
Więc to by był mój trzeci plan :)



No i ostatni jak by plan to urządzić sobie pokój *-*
Bardzo mi się podobają białe i szare pokoje i myślę o takich kolorach.
A wy co sądzicie i jakie wam się podobają kolory do pokoju ?
Trochę planów ciekawe czy to zrealizuję.
Co myślicie o takim poście podoba wam się ?

2 Kwietnia minęły mi dwa lata na tym blogu !!
Postaram się żeby posty były częściej niż teraz.
(wszystkie zdjęcia z internetu)

46 komentarzy:

  1. Masz super bloga! <3
    Wpadnij też do mnie jak masz ochotę : http://gold-b3rry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz świetnego bloga! Oczywiście obserwuje <3 Mam biało szary pokój dodałam Room Tour więc jeżeli chcesz to link do niego ---> http://oliwiafelkel.blogspot.com/2016/03/room-tour.html , oliwiafelkel.blogspot.com Zachęcam do zaobserwowania mnie :) Pozdrawiam i powodzenia w dalszym blogowaniu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Już zaglądnęłam sadzę, ze będę wpadać częściej na twojego bloga :D

      Usuń
  3. Powodzenia w takim razie w realizacji planów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe plany, powodzenia w realizacji ;)
    sama mam zamiar kupić jakieś fajne buciki :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie:
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo polecam fluxy są najwygodniejszymi butami jakie miałam! :)
    Jednak trzeba uważać z jakiego materiału kupujemy :)
    Powodzenia w realizacji planów ;)
    Gratulację tych 2 lat w blogosferze ;)
    Co powiesz na obs/obs? :)
    Jeśli tak to zacznij i daj znać u mnie że obserwujesz ;)
    http://lonnelly-inspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Obserwuję :) Bardzo mi się spodobał twój blog :D

      Usuń
  6. Mnie biele i szarości odrzucają ;P Rodzice zrobili w takich kolorach salon i mam go serdecznie dość. Sama wybieram ciepłe, stonowane kolory raczej. No i stare złoto w dużej ilości <3
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zastanawiałam się nad kupnem fiszki :p Ale nie potrafiła bym na niej jeździć xD
    Magymany.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie mam podobnie, ale myślę ze bym się nauczyła.
      Myślę ze dała byś radę się nauczyć jeździć :)

      Usuń
  8. Gratulacje z okazji 2 lat bloga! :) Rozwijaj się dalej. A co do koloru pokoju - polecam biały, jestem mega zadowolona. Zawsze, gdy chcę coś szybko zmienić wszystko pasuje do białych ścian. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję dwóch lat bloga. Sama nie wiem, czy dam radę prowadzić swojego dwa lata. Fajnie, że masz plan, bo najgorsze jak człowiek nie wie, co zmienić w swoim życiu i próbuje wszystkiego, a tu kupa robi się jeszcze większy misz-masz.
    Zdjęcia dałabym jednak w jednakowym rozmiarze, wprowadza to trochę chaosu w postać, ale oby tak dalej. Z tego, co widzę masz całkiem sporo czytelników.
    www.tylko-szum.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za opinie spróbuję patrzeć na takie szczegóły.
      Myślę ze dasz radę :)

      Usuń
  10. Świetny blog! :)
    Zapraszam do mnie asiaknebel.blogspot.com :) Będzie mi bardzo miło jak pozostawisz po sobie ślad I zaobserwujesz ja napewno się odwdzięcze! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję ! I życzę powodzenia i wytrwałości ;)
    Ps. Mogę prosić o kliknięcie w 3 ostatnie linki ?;)Bardzo mi pomożesz.
    http://zlota-orchidea.blogspot.com/2016/04/zamowienie-z-wholesalebuying-i.html
    Buziaki ;);*

    OdpowiedzUsuń
  12. tez uwielbiam białe pokoje ! <3
    fiszkę chciałam kupic ale stwierdziłam że jednak mnie to nie jara i zrezygnowalam ;p

    http://magdelblog.blogspot.com/2016/04/do-10-ozspecials.html#more

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Białe pokoje od dawna mi się już podobają *-*

      Usuń
  13. Gratki! Fluxy ci polecam - jedne z najwygodniejszych butów! :D

    Nowy post - zapraszam!
    Zaobserwuj jeśli ci się spodoba! ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję wytrwałości w blogowaniu ! 2 lata to dużo czasu .. :)
    myteensweetlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. masz świetnego bloga :)

    obserwuję!
    zapraszam do mnie http://meowtix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. gratuluję takie wyniku! ogiągnięcie jest :)
    Właśnie też chcę urządzić sobie tak pokój jak na zdjęciu, ślicznei to wygląda..
    pozdrowionka, post z świetnymi isnpiracjami!
    przy okazji mój snap: victoriasikora
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3
      Świetnie chętnie bym zobaczyła zdjęcia jak już będzie gotowy :)

      Usuń
  17. gratuluje dwóch lat!:) podobają mi się bardzo białe - jasne kolory w pokoju!!

    wercziandweeerczi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Powodzenia w realizacji i gratuluje 2 lat na blogu
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  19. gratuluję ;)

    pozdrawiam i zapraszam na nowy post :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja również gratuluję i życzę powodzenia w dalszym blogowaniu ! ;)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję drugiego roku blogowania i życzę wielu takich rocznic ^^ Trzymam kciuki w realizacji planów :D Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratulacje! Powodzenia w blogowaniu :)
    Super post!

    High Five? :)
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluje ;) Powodzenia ; )

    Zapraszam do mnie milosczycieszkola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję 2 lat bloga! Co do koloru ścian to ja właśnie mam pokój biało-szary. A jeśli chodzi o buty to ja sobie niedawno kupiłam reebok classic leather :D
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem jak wygląda pokój *-*
      Śliczne buciki :)

      Usuń
  25. Powodzenia dalej w blogowaniu!
    http://pjankowska1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Lovely post :D

    Would you like to follow each other? Please let me know on my blog :)
    www.infashionchains.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Naprawdę świetny blog! Zapraszam ponownie ;)
    xnaatalliiiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Mega post :) Bardzo podoba mi się taki wygląd pokoju jaki chcesz stworzyć:)
    Pozdrawiam asiaczajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń