poniedziałek, 18 kwietnia 2016

Wróć jeśli pamiętasz...

Hejka :)

Nie wiem czy pamiętacie kiedyś była jakby "recenzja" książki 
Zostań jeśli kochasz" Książka bardzo mi się spodobała film również więc postanowiłam kupić 2 część "Wróć, jeśli pamiętasz" przeczytałam ją i osobiście twierdzę ze obydwie książki były super i nie potrafię stwierdzić która była lepsza. 
Książka "wróć, jeśli pamiętasz" jest grubsza. Opowiada w niej Adam opisuję wszystko z jego perspektywy. 




Minęły trzy lata od tragicznego wypadku, który na zawsze zmienił życie Mii. Chociaż dziewczyna straciła rodziców i młodszego brata, postanowiła żyć dalej. Obudziła się ze śpiączki… ale zniknęła z życia Adama.
Teraz żyją osobno po dwóch stronach Ameryki – Mia jako wschodząca gwiazda wśród wiolonczelistek, Adam jako rockman, idol nastolatek i obiekt zainteresowania tabloidów. Pewnego dnia los daje im drugą szansę…
Przemierzając ulice Nowego Jorku, miasta, które stało się nowym domem Mii, wyruszą w podróż w przeszłość. Czy uda im się odnaleźć miłość? Czy Mię i Adama czeka wspólna przyszłość?



Adam z Mią spotykają się po 3 latach i odnajdują siebie od nowa.
Zachęcam do przeczytania obydwóch książek. Nie chcę zdradzać więcej informacji na temat tej książki.
Sądzę, ze każdy może te książki przeczytać nie zależnie od wieku.
Czy chłopak czy dziewczyna.








Oczywiście  również do ostatniego posta i piszcie w komentarzach co sądzicie o tej książce czy już przeczytaliście.

44 komentarze:

  1. Zaciekawiłaś :D biore obie :d jak najszybciej :D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Koniecznie muszę przeczytać tą książkę, choć pewnie morze łez przy niej wyleję :)
    Obserwuję
    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam pierwszą część i chyba zabiorę się za drugą :)
    Poklikasz ? Odwdzięczam się :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/03/sheincom.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam obydwie części oraz oglądałam pierwszą :)
    Płakałam jak głupia ... świetne książki!

    http://livetourevel.blogspot.com/2016/04/pozornie-atwe-jednak-nie-zrozumiae.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak sądzę są świetne, a film absolutnie polecam ! <3

      Usuń
  5. Z chęcią komuś polecę ten wpis, może skusi się na przeczytanie tych książek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Posty są bardzo dobre ale wygląd twojego bloga niezbyt przyciąga... Ale wierzę że dasz radę. Jeżeli tobie niezbyt dobrze idzie robienie wyglądu poproś osobę która się tym zajmuje o pomoc :) :* pozdrawiam cieplutko!
    pooositivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za rade ;)
      mi się osobiście podoba :)

      Usuń
  7. Nie czytałam ale zaciekawiła mnie no ale nie oszukuję się xd I tak nie przeczytam bo nigdy nie mogę się do tego zabrać

    wiktoriakarnecka.blogspot.com <-- Klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie czytałam żadnej części, ale chyba czas to nadrobić :)

    http://mystery-identity.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę chyba znaleźć czas na tą serię :) Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie :)
    http://my3inspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapraszam do mnie :) http://start-afire.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. "Wróć jeśli pamiętasz" nie miałam okazji czytać ale pierwsza część była cudowna zarówno książka jak i film :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja bardzo lubię tą książke :)

    OFFICIAL PATTY (klik)

    OdpowiedzUsuń
  13. "Sądzę, ze każdy moje te książki przeczytać nie zależnie od wieku." -> "moje"? A nie "może"? :)
    Nie przepadam za takimi historiami. Są zbyt zwyczajne ;D Generalnie stawiam na fantastykę, albo ewentualnie jakiś kryminał... albo fantastykę z wątkiem kryminalnym xd
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Byłam na tym filmie w kinie i muszę się w końcu zebrać żeby przeczytać książkę :)
    Bardzo spodobał mi się twój blog, więc zaobserwowałam :)
    MÓJ BLOG – kliknij tu! ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Czytałam pierwszą część i mi się podobała :)
    Poklikasz w linki na dole? Odwdzięczam się :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/04/q.html#comment-form

    Co powiesz na wspólną obserwacje? :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gotowe ! :)
      Obserwuję :))
      Bardzo fajnego masz bloga ;)

      Usuń
  16. Nie miałam styczności z tymi książkami, zwykle sięgam po książki N.Sparksa one urzekły mnie całkowicie :).
    http://aleksandramakota.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam książkę "Zostań jeśli kochasz" i może się skuszę żeby ją przeczytać!
    Obserwujemy? Zaobserwuj mnie, a na pewno się odwdzięczę!

    http://pastelowa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Obie czytałam, jednakże nie spodobały mi się.

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Szczerze to jeszcze ani jednej części nie czytałam,ale pierwszą oglądałam już ze sto razy. Czekam również na ekranizację kolejnej części ;)
    Co powiesz na obs/obs?
    Jeśli tak to zacznij i daj znać u mnie na blogu ;)
    http://lonnelly-inspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. czytałam tylko pierwszą część, muszę się w końcu zmobilizować i przeczytać też drugą :))
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Oglądałam tylko film "if i stay", ale jestem bardzo ciekawa książki i drugiej części ;)

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. nie czytałam i jakoś mnie nie ciągnie do tego :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie czytałam żadnej.
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń